Ismét "gyémánteső" Szolnokon!

Ismét

A Magyar Marketing Szövetség által idén már 9. alkalommal meghirdetetett, „Városmarketing Gyémánt Díj” pályázaton szerezte meg önkormányzatunk a „Városmarketing gyémánt 2023” védjegyet. 

Idén négy kategóriában lehetett pályázni, a 2023. május 1 - augusztus 14. között megvalósított marketing eszközökkel. 
Az elismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. 
A rekordszámú, 36 városból érkező, több mint 180 nevezésből végül 140-et talált elismerésre méltónak a bírálóbizottság. 

A Városmarketing Gyémánt Díj célja, hogy:
•    a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,
•    a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,
•    segítse a tapasztalatcserét, s benne a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.

A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismerte el a városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, több városmarketing gyémántot is szerezhetett. Ahol több városmarketing gyémánt gyűlt össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi.

A „Városmarketing gyémánt” elismerő védjegyet az a pályázó-szervezet kaphatta meg, aki a pályázatával bizonyította, hogy a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt, városmarketing tevékenységet végzett. 

Városunk alábbi marketingeszközei részesültek elismerésben:
•    Szolnoki rózsaszálak, avagy képzeletbeli barangolás a Magyar rózsák kertjében
•    Szolnoki (M)ámor 
•    Pont kiadványok új köntösben
•    A promóciós termékek új designja, avagy, amikor az arculat kézzel foghatóvá válik

Marketingkommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a Szolnoki rózsaszálak, avagy képzeletbeli barangolás a Magyar rózsák kertjében, a Szolnoki (M)ámor és a pont kiadványok új köntösben elnevezésű pályázatok érdemelték ki a városmarketing gyémántot. 

Marketingstratégia, márka és identitásépítési, arculati program kategóriában azokat a marketingstratégiai és programterveket bemutató pályázatokat várták, amelyek az adott város, település pozícionálása, egyedi márka-elemeinek meghatározása, az ahhoz kapcsolódó arculattervezés, valamint mindezekre épülő különböző piaci értékesítést, imázsépítést támogató, vagy éppen befektetéseket szervező komplex marketingtevékenységről, tervekről, menedzsment, szervezeti megoldásokról szólnak. Ebben a kategóriában „A promóciós termékek új designja, avagy, amikor az arculat kézzel foghatóvá válik” című projektet ítélte méltónak a zsűri a díj elnyerésére. 

A Gyémánt Ranglista megmutatja, hogy a díj 2015. évi megalapítása óta a települések összesen hány gyémántot szereztek. Szolnok az előkelő 7. helyen áll 33 megszerzett gyémánttal, mellyel olyan városokat is maga mögé utasít, mint Székesfehérvár, Szeged, Kecskemét vagy akár Debrecen. 

A Városmarketing és Turisztikai Osztály elmúlt éves munkáját és erőfeszítéseit a versenyen elnyert gyémánt védjegy is igazolja, mely rövid időn belül a város kilencedik sikeres szereplését jelenti marketingterületen. A városmarketing tevékenység pozitív hatással van nemcsak a város ismertségére és megítélésre, de a városban élők mindennapjaira egyaránt. 
A „Városmarketing gyémánt” védjegy Szolnok város kiváló marketing tevékenységét minősíti és feljogosítja többek között a védjegy használatára.


vissza